22 februari

Heej igen!
Vaknade upp med tjejerna hemma hos mig vid 12 tiden. Vi åt bara lite frulle och slappade. Sen tog vi bussen till stan. Julia och Amanda åkte hem och jag och Lovisa gick och solade. Det var jätte skönt! Efter solningen begav sig Lovisa hem och jag gick till Friskis och Svettis. Jag körde en halvtimme på crosstrainern och tränade lite mage på gymmet innan gick jag in på Medelpasset. Kändes lagom med lite medel idag efter den tuffa helgen. Imorn tänkte jag vara hemma från skolan. Det är bara frilovsdag och vi ska bara åka skridskor på studenternas hela dagen. Jag har inga skridskor så det blir lite svårt, så jag blir hemma, haha. Skönt med en extra ledig dag.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amandabäst

vart också hemma idag, palla inte vara ute och frysa ihjäl i onödan :o :p<3

2009-02-23 @ 08:45:36
Postat av: k

haha skönt gumman <3

2009-02-23 @ 11:35:24

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback