25 februari

Heej på er!
Hela onsdagen har varit rätt lugn måste jag säga. Det är jätte skönt för det är inte långt kvar till helgen och dagarna går snabbt. Jag har haft kamratstödjarmöte typ hela dan. Sen lekte vi bara en lek på svenskan, haha. Efter skolan åkte jag till stan med Zelal och Louise. Som vanligt så hittade jag en massa saker som jag vill ha. Jag har hittat världens finaste väska på wedins som jag har bestämt mig för att köpa. Och det är ju inga problem, för idag får man ju barnbidraget. HURRA! Efter några timmar på stan gick jag och solade en snabbis innan jag gick till träningen. Jag gick på medelpasset idag. Det var första och sista gången jag går på det passet! Det var sämst musik och det var typ som en pirat dans eller nått, haha. Men i allafall skönt att röra på sig. Ikväll tänkte jag ta en skön dusch och ångbasta lite. Känns som jag fortfarande inte kommit ikapp med sömnen så jag lägger mig nog tidigt ikväll.

Ha det bäst! puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback