Garderobs rensning

Hejsan!
Nu har jag rensat klart hela garderoben. Det tog typ tre timmar. Men det var värt det. Så sjukt skönt! Man känner sig nästan som en ny människa, haha. Rensa garderoben är nånting som jag verkligen borde göra oftare. Jag har hittat en massa användbara plagg som jag helt glömt bort. Jag gjorde mig av med många plagg också. Det är skönt att ha lite space i garderoben. Ikväll händer inget speciellt för min del. Jag är så himla trött sen gårdagen så jag känner att jag behöver vara hemma och vila upp mig lite. Det blir nog lite nagelvård och hårinpackning och andra saker som man inte har tid för annars. Hoppas att alla får en trevlig kväll ! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman <3, så du har oxo skaffat blogg :D

hoppas d e bra me dig :*

2009-02-19 @ 23:29:53
URL: http://zelaal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback