Längtar

Utanför fönstret lyser solen starkt och snön börjar smälta. Snart är sommaren här! Som de flesta andra så längtar jag också efter sommaren. Varför kan det inte vara sommar året runt? Jag hatar vintern. Det är bara kallt och mörkt. Om bara några månader kan man ta fram bikinin och lägga sig ute och steka. Självklart kommer sommar 09 bli den bästa, men inte den slappaste. Jag ska faktiskt sommar jobba. Jag vet inte vart än men jag har börjat leta. Det är svårt att hitta ett, så jag har sökt hos komunen också. Kanske inte det roligaste, men vad gör man inte för pengar? Självklart ska jag inte bara jobba, jag ska som vanligt ligga och dega med brudarna vid polen och feesta. LÄNGTAR!

Sommar 2008.
  


Kommentarer
Postat av: lovisa

det kommer bli bäst :D stek hos dig varje dag hjärtat :D

2009-03-01 @ 15:05:51
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback