kaos

Heej bloggen!
Om jag ska beskriva gårkvällen med ett ord skulle det vara KAOS! Det började med att jag åkte till stan med Amanda, Julia och Lovisa. Där mötte vi Malina och lite annat folk. Sen drog vidare på fest i Stenhagen. Det var helt okej. men rätt dött. Det var bara vi som livade upp stället med våra heta dancemoves, haha. Efter Stenhagen festen åkte vi vidare till svartbäcken. Vi hade hört att det skulle vara nån fest där. Men när vi kom dit så var det tydligen vara en "chill kväll" så vi drog. Påväg därifrån blev jag påhoppad av en massa tjejer. Dom drog av mej håret och slog typ sönder mitt huvud. Jag måste tacka Martin som räddade mitt liv! Han var kvällens ängel. Utan honom skulle jag fan blivit sönderslagen. Efter slagsmålet drog vi in till stan, Där träffade vi några av Lovisas kompisar. Vi åkte typ runt i deras bil och lyssnade på musik i typ 2 timmar. Skit sköna killar! Sen träffade vi Julia på stan och drog hem. När jag kom hem tog jag direkt ett varmt bad. Jag kände att jag behövde det efter den brutala kvällen, fast än klockan var fyra på morgonen.

På morgonen vaknade man helt mörbultad med en hemsk huvudvärk. Som tur var hade jag tjejerna som tog hand om mig. Efter lite frulle och film hemma hos Julia åkte vi hem till mig, Nu sitter vi och kollar på du blir vad du äter och äter yogurt,haha. Ikväll ska vi laga en god middag, ångbasta, kolla på melodifestivalen och bara ta det
lungt.

pusshej, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

shit gumman görde om det som hände stackare .. :S

2009-02-23 @ 12:34:28
URL: http://flowee.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha vi åkte runt och lyssna på ken ring i två timmar, fett roliigt ju

2009-02-23 @ 17:23:40
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Johan

Men vafan, vilka var idioterna och varför gjorde dom som dom gjorde? :S <3

2009-02-24 @ 20:18:03
URL: http://folkeson.blogg.se/
Postat av: Johan

Vilka var idioterna som gjorde det och varför gjorde dom det ? :S <3

2009-02-24 @ 20:20:41
URL: http://folkeson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback