Hårdag

Tjaba, hoppas alla har haft en bra dag. Min dag har varit helt okej faktiskt. Jag vaknade upp lite halvt utmattad hos Julia runt tolv tiden.Då var det som vanligt dax för en lång morgon promenad med Lilo och Hugo. Men som tur var så hade Julias morfar redan varit ute med dom. Tusen tack för det! Orkar inte gå ut i det här kalla hemska vädret. Istället för att gå ut med hundarna låg jag Julia och Tidde kvar i sängen och kollade på sex in the city till typ 3. Då kom mamma och hämtade mig och Tidde för vi skulle åka vidare hem till mig för att färga håret. Först färgade vi mitt hår. Som vanligt färgade jag bara den hemska utväxten som alltid kommer fram efter bara nån vecka! Jag använde Schwarzkopf blonde som alltid. Då kan man alltid vara säker på att det blir ett bra resultat. Tiddes hår blev dock inte så bra. Hon ville få ljusa slingor, men det blev inga. Utväxten blev bara synligare. Imorgon ska vi göra ett nytt försök. Hoppas det blir bra, annars dödar hon mig HAHA. Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite film och äta yogurt med Tidde. BYEBYE!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback