24 februari

Hejs svejs!
Först och främst måste jag berätta om den hemska natten jag hade inatt. Jag råkade somna framför tvn vid sju tiden och sedan vaknade jag vid elva på kvällen igen, pigg som en mört. Jag var hur hungrig som helst, för jag hade inte hunnit äta middag innan jag somnade. Så jag gick upp och åt lite yogurt. Sen när jag skulle gå och lägga mig igen var det omöjligt att somna. Jag låg och vände och vred på mig i flera timmar. Jag somnade inte förrän två tiden. Då kanske ni kan gissa hur pigg jag var dagen efter. Skoladagen kändes som en evighet. Och efter den var jag tvungen att åka till tandläkaren. Ifall jag ska vara ärlig så har jag aldrig gått till tandläkaren utan mamma. Så jag var faktiskt rätt nervös, haha. Men som tur var så följde Tidde med som stöd. Efter tandläkartiden gick jag och Tidde ner på stan en stund. Vilket inte var en så bra. Jag blir bara frustrerad när jag ser alla kläder jag vill ha, haha. Men snart så får jag pengar igen och då blir det shopping, LÄNGTAR! Efter en snabbis på stan så gick jag och tränade. Var helt slut efter dagen, men det var skönt att röra på sig. Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag hinner sova ikapp alla timmar som jag förlorade inatt. Och jag måste bara nämna att det nya pogrammet med Linda Rosing är bäst. Det är sötaste killen med som heter Hugo. Jag är helt förälskad. Snacka om att jag kommer sitta fastspikas framför tvn kl 8 på Tisdagar! haha

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha kajsa du e söt.

du tränar varje dag fan:P

2009-02-24 @ 22:55:02
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback