27 februari

Tjaba bloggen!
Sitter hemma vid datorn och mår jätte dåligt. Jag hann knappt komma in i skolan innan jag var tvungen att åka hem igen. Känns lite surt eftersom jag hade ett viktigt möte idag och så missade idrotten igen. Inte bra! Men jag får komma igen nästa vecka. Just nu vill jag bara bli bättre så jag kan gå ut ikväll. Pallar inte sitta hemma hela fregaskvällen! Men det känns lite bättre nu i alla fall. Så ikväll blir det förmodligen fest. Alla brudar ska med så det ska bli jätte kul. Hoppas kvällen blir lyckad, inget kan bli sämre än förra fredan i allafall.

Det ska bli så himla skönt med helg! Jag önskar att helgerna skulle vara längre. Det kommer nog inte hända nått speciellt i helgen, lite festande med tjejerna och vila upp mig till nästa vecka bara. Juste! Jag vill gå på bion, I taket lyser stjärnorna. Den verkar jätte bra och det är många som har rekomenderat den. Så jag hoppas att det blir en mysig bio kväll med tjejerna också.


En bild på mig. Jag vet inte om det märks, men jag har inte mina färgade linser i. Dom flesta kanske inte vet det, men jag använder bruna färgade linser. Men nu för tiden så orkar jag inte ha dom. Det är så grygt att ta ur och i dom hela tiden. Men jag hatar mina ögon så jag funderar på att köpa nya. Vi får se hur det blir.

 

Puss på er, hoppas alla får en trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Du har ju värsta fina ögon :) <3

2009-02-28 @ 13:51:40
URL: http://folkeson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv. jag tycker faktiskt filmen va sådär :P

2009-03-02 @ 17:33:40
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback