10 mars

Godmorgon!
Jag var tvungen att vara hemma från skolan idag också, är inte helt frisk än. Men jag mår mycket bättre än igår i allafall.  Som tur är så går det åt bättringsvägen. Visst är det skönt att vara hemma från skolan. Men man tröttnar efter några dagar. Hoppas att den här dryga sjukan går över snart! Det finns inte så mycket att göra om dagarna, det är inga bra pogram på tvn och jag har inga bra filmer hemma. Så det blir mest att jag sitter framför datan. Just nu sitter jag och kollar på din skos hemsida. Dom har fått in så himla snygga pumps till sommaren. Jag har fasnat för dom här sommriga vita skönhetarna. Snyggt tlll sommriga kläder och bruna ben.



Det är ju inte bara tråkigt att vara hemma. Det är väldigt ensamt också. Som tur är så har jag gosiga Jocke & Molly som håller mig sällskap vid tvn och datan, haha.

Kort på min gullegubbe.





Hoppas alla får en bra dag!  puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. haha praoar på subway (A).



smexiga skor :).<3

2009-03-10 @ 20:56:33
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback