17 mars

Heej bloggen!
Jag lade precis på telefonen, har snackat med Julia om hur dagen har varit och en massa skoj. Vi kom också in på gymnasievalet som vi måste göra snart. Jag har ju tänkt börja på John Bauer. Jag var helt säker på det men nu börjar ja vela igen. Vi får se hur det blir. På Tordag när Julia kommer hem till mig så ska vi kolla igenom några gymnasie skolan och kolla om jag hittar någon skola som passar mig bättre.

Imorse försov jag mig, det har blivit för många försovningar på sista tiden. Jag måste skärpa mig! Och inte bara det. Jag vaknade med världens huvudvärk och ont i halsen i morse också. Då blir man inte speciellt taggad till att gå till skolan precis. Men med en ipren och lite varmt te så blev det bättre och jag kunde åka iväg till skolan. Tisdagar är inte så värst jobbiga. Har rätt sköna ämnen, så dagarna går snabbt. Det enda som var jobbigt idag var No provet i genetik. Men det gick rätt bra så det var okej. Ikväll ska jag plugga lite och bara ta det lungt. Klockan åtta ska jag kolla på Den rätte för Rosing såklart. Heja Hugo! haha
 

Den härliga vårsolen kom fram en stund idag också, inte långt kvar till våren nu. ÄNTLIGEN!


Ha en trevlig kväll. pusshej


Kommentarer
Postat av: Frida

Kanske blir John Bauer för mig med^^ haha Entrepenör? :)

2009-03-20 @ 10:50:50
URL: http://fridaforyou.blogg.se/
Postat av: frida

Aah okey, kul :) Jo el har sökt till stylist som första men får se om jag kommer in, men annars entrepenör :)

2009-03-20 @ 12:34:24
URL: http://fridaforyou.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback