29 mars

Hej Bloggen!
Just nu är jag hemma hos Julia, men jag ska snart åka hem för hon ska åka och spela fotbollsmatch. När jag kommer hem tänkte jag ut och springa lite igen. Det var så himla skönt igår. Ikväll ska jag bara ta det lungt och vila upp mig till den kommande veckan. Snart är det dax för spanska och matte prov så jag ska nog plugga lite också. Igår var vi bara hemma och kollade på film. Hela helgen har varit rätt lugn, hoppas det blir bättre till nästa helg. Jag har börjat fundera på balen, det är ju faktiskt inte så långt kvar. Någon som har något förslag på var man kan hitta en fin balklänning?

Gammal bild på mig och Julia.


puss ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Astrid Sandin

My place baby :D

2009-04-01 @ 16:48:45
URL: http://sandinkanin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback