30 mars

Hej bloggen
Jag har känt mig jätte hängig hela dan idag. Jag fattar inte hur jag kunnat klara mej igenom hela skoldagen. Som tur var så slutade vi tidigt i allafall. Lärarna tjatar hela dagarna om alla nationella prov som det snart är dax för och man blir helt slut! Tror dom att man pallar läsa hela Biologiboken eller!? Någon måtta får det väl i alla fall vara. Orkar inte mer nu asså. Vill bara ta en paus från livet och åka på en varm solsemester i några veckor. Det skulle vara underbart. Nej det är bara att bita ihop! Nästa vecka är det trotts allt lov och det är inte långt kvar till Valborg. Nu ska jag dra ut och springa lite. Jag har hittat en länga väg på 5 km som är jätte skön att springa. Det kanske låter överdrivet och jobbigt att gå ut och springa varje dag. Men det är riktigt skönt, man blir mycket piggare. Och man måste ju börja träna upp kroppen lite till bikini sesongen också. Senare ikväll tänkte jag ta tag i matten. Jag har prov på Tisdag och jag kan verkligen INGENTING.


I'm not a girl, Not yet a woman




Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår <3

2009-03-30 @ 19:08:58
URL: http://ewwica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback