31 mars

God dag
Dagen började med en stressig morgon och noll lust att gå i skolan. Men jag har varit hemma från skolan alldelles för mycket på sista tiden så jag var tvungen att gå endå. Första lektionen var det svenska, efter den åkte alla kamratstödjare på skolbio. Skönt att slippa lite av dagen men filmen var dock inte så bra. Den var helt cp, haha. Efter bion åkte jag tillbaka till skolan. Då var det bara två lektioner kvar så det var lungt. Efter skolan åkte jag och tränade på Friskis. Känns som en evighet sen jag var tränade där. Det var bästa passet idag så det var jätte skön. Mats som har passet ska dock gå i pansion :/ Bajs! Gillar ju den lilla hurtiga gubben. Just nu sitter jag och kollar på Den rätte för Rosing, hoppas snygg Hugo vinner! Imorgon ska jag och Julia gå på John Bauer festen på Grand. Har ingen aning om vad det är för något. Men det ska i alla fall bli trevligt att träffa elever som går där och dom som ska börja. Skönt att känna igen något anikte när jag börjar i skolan efter sommaren.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Astrid Sandin

Haha! Mats äger :D <3

2009-04-01 @ 16:45:05
URL: http://sandinkanin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hejade också på Hugo :D

2009-04-02 @ 19:22:15

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback