4 mars

God morgon bloggen!
Jag har inte hunnit skrivit på några dagar. Det har vart så mycket med skola och träningar och annat. Men nu är jag tillbaka. Just nu sitter jag här med tandborsten i munnen och är redo för skolan. Bussen kommer om 20 min så det är lungt. Den här veckan har varit väldigt intensiv. Jag vill bara att den ska ta slut. Men jag har tre prov kvar och mamma åker till fjällen på torsdag och kommer hem på Söndag. Och det får mig inte att må ett dugg bättre. Jag vet inte hur jag ska överleva. Jag får bo hemma hos Julius i helgen, haha. Plus att jag har världens tränings värk sen styrke passet i Måndags och kan knappt gå. haha ja ni kanske hör att jag är rätt deprimerad. Men snart är veckan slut i alla fall.

Jag har börjat locka mitt hår. Tar lång tid men det är värt det.



Ha det bra ! Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

sötnos kajsa :)

sv. jo det trodde jag också, det är många som har sagt att den e bra osv.

2009-03-04 @ 08:45:13
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: malina Borg <3

älskling skiit fiint!! <3 lycka till nu och behöver du hjälp så tveka inte att fråga pussar <3

2009-03-05 @ 11:06:45
URL: http://maliiinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback