Brownie

Jag är så himla trött på att sola solarium. Det är dåligt för huden och det är så sjukt dyrt. Förut kunde jag gå och sola för typ 90 kronor i veckan. Det har jag verkligen inte råd med! Nu har jag hittat jätte bra produkter som är jätte bra för huden och som ger en fin och jämn solbränna. Dom fungerar mycket bättre än vanlig brun utan sol. Jag rekomenderar verkligen dom här två. Det är för både ansikte och kropp. Felfritt resultat utan fläckar. Skönt att slippa lägga ut pengar på solarium. Nu kan jag lägga mina pengar på roligare saker. Bodylotion 62 :- Ansikslotion 69 :-
       
                           


Kommentarer
Postat av: mathilda

Sv: det är du som är söt !

och jag jobbar som telefonförsäljare typ mitt på stan :D

2009-03-20 @ 08:02:28
URL: http://haartisen.blogg.se/
Postat av: Towe =)

Är den där ansiktslotionen bra? :)

<3

2009-03-21 @ 12:23:42
URL: http://zebrarumpa.blogg.se/
Postat av: Söderberg

perfekt dessa måste köpas :D <3

2011-05-18 @ 09:41:48

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback