5 mars

Heeej bloggen!
Jag sitter här olycklig framför datan. Nu har kära mor åkt till fjällen. Kommer inte klara mig utan henne,haha. Jorå men jag kommer sakna gullegumman jätte mkt. I dag har jag gjort hamkunskapsprov och matteprov. Båda gick faktiskt överaskande bra. Efter skolan åkte jag till doktorn för att undersöka min käke. Det känns som jag har sträckt den eller något. Men efter blodprov och undersökning av doktorn så kom de fram til att käken bara hade flyttat lite på sig. Enligt doktorn så kommer smärtan gå bort med tiden. Jag ska äta smärtstillande så länge, skönt att slippa smärtan! Som ni kanske redan vet så ska jag spendra min helg med Julius. Det ska bli skit kul. Hoppas det händer nått kul. Nu ska jag lägga mig i solariumet och sen blir det en skön dusch. Innan jag lägger mig och pluggar lite so. Prov imorrn "/ Men det kommer nog gå bra.

Måste bara ladda upp en bild på världens sötaste och hetaste kille. Snacka om att man skulle göra allt för att få den här läckerbiten, RAAWR! Linda är dum om hon inte väljer honom, haha



Puss på er, ha det bra !


Kommentarer
Postat av: juliiu

Det kmr nog gå bra gummsen :)

jag ersätter henne så länge (a) hahah =D



ÅÅH HETTIING<

2009-03-05 @ 20:17:30

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback