Lördag

Hej bloggen.
Igår var jag på chill fest hemma hos Natasha. Mysig kväll med trevligt folk. Men kvällen slutade dock inte så bra. Påväg hem från Natasha ringde min bror Pontus och sa att han hade missat sista bussen hem och jag var tungen att köra honom. Och då gick moppen såklart sönder på vägen hem och jag var tvungan att gå med den en kilometer. Sen ringde vi en taxi som fick köra hem oss. Så vi kom hem tillslut i allafall. Men moppen min är trasig så nu vet jag inte hur jag ska överleva. Mamma ringde också från Kreta igår. Hon berättade att de hade 30 grader varmt varje dag och att hon skulle köpa någonting fint till mig där. Saknar henne så , tur att hon kommer hem på Onsdag. Bilder från gårkvällen kommer senare :)

    

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söta bilder!

2009-05-25 @ 19:20:43
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: christel

snygg bild!

2009-06-06 @ 11:26:52
URL: http://crystalinfire.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback