Lördag

Igår efter skolan åkte jag med familjen hem till mormor och morfar. Det blev en lång och trög resa eftersom dom bor i Västmanland. När vi kom fram väntade hela tjocka släkten på oss eftersom morfar fyllde år och alla var där för att gratta honom. Idag har jag varit på fagersta sjukhus och hälsat på min gammelmormor Nanna som jag inte träffat på evigheter. Hon kännde knappt igen mig, men det var jätte trevligt att träffa henne igen. Nu är jag hemma hos mormor och morfar igen och snart kommer gammel mormor Sigrid och några av morfars kompisar på lunch. Ikväll ska jag äta middag med mormor, mamma och min moster Rosmarie. Vi ska äta räkor, ost och annat gott. Imorgon efter frukost åker vi tillbaka till Uppsala. Ha det bra!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback