Svar på frågor!




Virgin?
Svar: Nej det är jag inte.


Hur gammal är du ?
Svar: Jag är 16 år gammal.


Har du något emot blattar?;)
Svar: Nej det har jag inte.


Hur kommer de sej att en sådan vacker o söt tjej som du inte har nån kille ? :O
Killarna måste ju va i en mångfald efter dej ju, med tanke på din otroliga skönhet :)
Svar: Tack så mycket för den söta komplimangen. Jag har helt enkelt inte hittat den rätta än. 


Vart köper du dina kläder? (:
Svar: Jag köper mina flesta kläder på gina tricot och hm.


Tycker du jag har en kul & fin blogg, rolig att läsa =) du har jättefin klädstil också, vart brukar du köpa dina kläder? Vem har gjort din header? Den är skitsnygg tycker jag, skulle du vilja hjälpa mig med en ny header åt mig? Kan betala :) du har skitfint hår btw :) hehe http://paulakahn.blogg.se/
Svar: Din blogg var jätte bra! Vart jag brukar köpa mina kläder svarade jag på i förra frågan. Tack så mycket! Det är en kompis till mig som heter Linda. Jag länkar henne på min blogg om du behöver hjälp.

Vad önskar du dig i julklappar??
Gillar du någon speciell blogg??
Svar: I julklapp i år önskar jag mig en mobil, pengar och en kamera.


Hur många seriösa pojkvänner har du haft i hela ditt liv?
vilka är dina bästavänner?
Svar: Jag har bara haft ett seriöst förhållande i mitt liv. Det hade jag förra året och det höll bara i tre månader. Jag har många bra vänner men mina allra bästa vänner är Julia, Malina, Amanda och Lovisa.


Hur många har du haft sex med?
Svar: Visste att den frågan skulle komma någongång. Men jag vill inte svara exakt på den frågan. Men jag kan säga att jag inte haft sex med flera än 5 stycken och mer än 1.

Visst är jag bäst? :)
Svar: Ah det är du gumman!


Vilken blogg ser du mest upp till, av storbloggarna alltså? :) <3
Svar: Jag kan inte påstå att jag ser upp till någon av de stora bloggarna. De läser jag bara för jag tycker de är roliga att läsa. Jag skulle aldrig vilja vara som dom.


Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHA MIN FRÅGA VAR BÄST :)

2009-11-23 @ 19:19:18
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Bavve amin

Det är helt okej, det har inte riktigt dragit igång än haha :)

2009-11-24 @ 05:36:04
URL: http://baveamin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback