Fredag

God morgon bloggen =)
Idag vaknade jag vid halv tio och kunde omöjligt somna om igen, jätte irreterande! Så nu har jag legat med datan i knät i snart en timme och väntar på att min lilla prinsessa ska vakna. Jag ska vara snäll idag och låta henne sova ut. Jag vet att hon kommer döda mig när hon ser bilden, men jag kunde bara inte låta bli (a) såå söööt! Efter hon har vaknat ska vi äta lite frulle och sedan åka iväg på  mötet. Sen ville prinsessan åka in till stan och shoppa lite, så det ska vi också göra. Hoppas alla får en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Madde blom

Sv; Tack så mycket kajsa! :)

2009-09-25 @ 10:36:12
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: julia

VAFAAN ÄR DE DÄR :O TAA BOOORT FULASTE JAG SETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

2009-09-25 @ 16:59:02

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback