Sjuklingen

Redan igår när jag var påväg hem från skolan började jag känna hur dåligt jag började må. Jag började bli förkyld och det värkte i hela kroppen. Trots mycket sömn under natten mådde jag ännu sämre när jag vaknade imorse. Idag har jag legat i sängen HELA dagen och tyckt synd om mig själv. Det är så typiskt mig att bli sjuk när det äntligen är helg! Men jag ska försöka hålla humöret uppe och göra det bästa av situationen. Nu måste jag äta lite middag sen ska jag krypa ner i sängen igen och mysa framför en bra film med lite mumsig glass. Hoppas alla får en trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe,

SV. jodå, allt är bra med mig! Hur är det själv? :)

kram!

2010-04-23 @ 18:02:55
URL: http://malinhee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback