Bilderna

Just nu ligger jag bara i sängen och degar. Det har slagit mig att det faktiskt bara är en dag kvar på lovet och det gör mig lite deppig, men det har varit ett super roligt lov och jag är nöjd! Det ska ändå bli skönt att köra igång med skolan igen, så man kommer in i de vanliga rutinerna. Imorgon tänkte jag ha en skön dag med solning, träning och bara vila upp mig inför skolstarten. Ett perfekt slut på det underbara lovet. Det bästa med lovet har varit att jag har träffat så mycket nya människor och hunnit träffat mina närmaste vänner så mycket. När skolan börjar igen har man aldrig lika mycket tid för att träffas. Jag hoppas att alla har haft ett riktigt härligt lov! Här är några av bilderna som togs med kameran från igår. Det togs enormt mycket bilder, så flera dyker säkert upp senare. Det finns kanske flera på min bilddagbok (kajsablom) eller Facebook, så om du vill se fler är det bara att titta in där. Nu ska jag sätta på tvn och kolla om det finns något bra pogram eller en film som jag kan titta på innan jag somnar. God natt alla fina läsare ♥
 































Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback