HELG

Idag på specielidrotten blev vi lagom förvånade. Tidigare i veckan hade lärarna skickat ut ett mail och sagt att vi skulle ha lek som aktivitet på idrotten idag. Alla var inställda på en lagom oseriös lektion, men det vart det garanterat INTE. Vi fick springa runt 7 kilometer samt massa intervall träning. Alla var helt utmattade när vi kom tillbaka till skolan. När vi frågade lärarna vad det var som var leken, så svarade de att de var intervallerna som vi gjorde. KUL! haha men det var ändå skönt att röra på sig. Nu har jag i allafall dagens träning avklarad. Kvällens planer blev helt ändrade eftersom min faster inte kunde fixa någon barnvakt. Vi skulle ha en mysig biokväll någon annan helg istället. Istället ska jag åka hem till Julia efter jag ätit och duschat. Och ikväll vi iväg på fest. Äntligen är det helg!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback