Julias födelsedag

Kvällen började med en mumsig middag hemma hos Julia med tjejerna. Efter middagen åkte vi in till stan för att bowla på bowlaget och innan vi åkte hem igen tog vi en mysig fika. När vi kom hem tittade vi på paradis hotel och nu tittar på Julias Sex and the city box. Tack tjejer för en super trevlig kväll! Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att gå på ett spinningpass på friskis. Det känns som det var evigheter sen jag tränade sist, så det ska bli underbart!God natt =) här kommer några bilder från kvällen.
























Kommentarer
Postat av: Jens

ÅÅÅÅÅH vet du hur sugen jag blev på glass när jag såg den där bilden :(

2010-01-06 @ 18:45:34
Postat av: Anonym

Söt blogg du har!

du har inte lust att länka till min :) ?

är du bra på bloggdesigner :) ?

2010-01-07 @ 12:58:25
URL: http://ewwica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback