Lördag

Idag är jag riktigt trött! Det blev rätt sent igår och jag har sovit dåligt inatt, men jag har haft kul. Först var vi tjejer hemma hos Natasha på förkrök, sen åkte vi vidare till en annan fest där vi träffade lite trevligt folk. Tack alla för en trevlig kväll! Dagens planer är tjejmiddag hemma hos Julia. Hon fyllde år förra veckan, så hon ska ha en födelsedagsmiddag. Alla mina favorit tjejer ska dit, så det ska bli super kul! Nu ska jag hoppa in i duschen och börja packa, sen ska jag hem till Julia för att hjälpa henne lite innan alla kommer. Uppdaterar kanske mera hos Julia senare. Här är i allafall massa bilder från igår. Enjoy!








































Kommentarer
Postat av: Julian Hernandez

Du var jätte söt & bloggen var jätte fin :). Den ska jag följa :). Kram

2010-01-09 @ 13:06:03
URL: http://jjhg.blogg.se/
Postat av: therese :D

haha jag lyckas alltid med bilder ja xD

2010-01-09 @ 14:47:06

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback