Måndag

I morse var det riktigt jobbigt att komma upp ur sängen! Det kändes som jag inte sovit en minut när det var dags att kliva upp. Idag har det varit full fart hela dagen. På förmiddagen hade vi dans och på eftermiddagen var det en blandning av teater och läsning på Svenskan. Som tur var blev min grupp helt klara med våran dans idag, men det känns ändå rätt nervöst till uppvisningen på Måndag. Vi får hålla tummarna att det kommer gå bra! Imorgon har jag ledigt hela förmiddagen och på eftermiddagen har jag bara Spanska, så jag tänkte unna mig en ledig dag hemma. Skönt med ledig tid att hinna göra klart skoluppgifter och bara ta hand om sig själv. Ikväll ska jag ut på en långpromenad med mamma efter middagen, sen ska jag bosätta mig i sängen resten av kvällen. Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. veeerkligen :D

2010-01-25 @ 20:36:51
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback