Onsdag

Idag har jag haft matematik och specialidrott i skolan. Dagen har känns väldigt lång och dryg. Tur att det inte är många dagar kvar till helg! Jag har redan massa roliga planer för den. Efter skolan gick jag och mamma ut på en långpromenad i kylan innan vi åt middag. Nu har jag precis duschat och ska lägga mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar. Kommer förmodligen somna direkt så trött som jag är. God natt!

Jag har fortfarande inte tagit hem min dator från skolan. Så idag bjuder jag också på några gamla minnen. Här är några bilder från min och Malinas tripp till stockholm i sommras. Det var GAAALET!















Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD hur hon blonda ser ut!?!?!?!?

2010-01-20 @ 21:15:36
Postat av: Malina <3

SHIIT vad kul det där var!!!!

2010-01-21 @ 10:46:43
Postat av: Jessica

HAHAHA DESSII?? OFTA HAHAHA fyfan som hon ser ut!!

2010-01-21 @ 13:22:42
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback