Onsdag

Idag har det varit en väldigt lång dag! I skolan har jag haft matte och idrott/hälsa A. Matte lektionen var som vanligt lång och tråkig men idrotten var super kul! Vi fick testa på handikappidrott idag. Först fick vi spela innebandy och ryggby med rullstol och sen fick vi skjuta bågskytte och till sist rullstols race såklart! Det var riktigt roligt! Man skrattade så man nästan tappade andan varannan minut. Efter idrotten gick jag med Emma till Friskis och Svettis och gymmade. Jag var där i nästan tre timmar. Det känns som jag inte gör nånting annat än att träna på sista tiden. Imorgon ska jag gå på ett jumpa pass efter skolan med Julia och Sandra, sen har jag innebandy match på kvällen. Sen har jag bestämt mig för att vila från allt tränande under helgen. Jag behöver en paus. Här är några bilder från idrotten idag.














Kommentarer
Postat av: Sandra

FAN VA KUL! jag vill oxå testa :O

2010-01-27 @ 20:53:40
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: anna

du har gått ner i vikt va?

2010-01-30 @ 00:00:12
Postat av: SVAR

sv: några kilo kanske :P Jag tycker inte att det syns så speciellt mycket.

2010-01-30 @ 02:15:27
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback