Torsdag

Idag har jag haft Engelska och naturvetenskap A. Det var första lektionen vi hade i naturvetenskap A och jag måste erkänna att det var rätt kul. Efter skolan gick jag och tränade på friskis och svettis med Sandra. Vi körde ett medelpass idag igen. Idag var det ett riktigt roligt pass! Efter träningen åkte jag hem och började laga mat. Idag lagade jag creps och medans de var i ugnen la jag mig i solariumet i en halvtimme. Nu har jag ätit och nu är det dags att duscha. Ikväll ska jag titta på halv 8 hos mig och Glee, sen ska jag SOVA. Tur att det bara är en dag kvar i skolan innan det är helg! Här är några bilder från skolan.










Kommentarer
Postat av: josefin

haha men kajsa då, kan ju inte säga att jag diggar den första bilden. Minns inte ens att den togs ! ;D

2010-01-21 @ 19:54:39
URL: http://jussfrid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback