Söndag

Igår var det super trevligt på släktträffen! Vi var vid en jätte mysig lokal vid fyrisån i Vattholma där jag aldrig varit tidigare. Vi åt middag, efterrätt och sen blev det fest. Alla drack, dansade och framför allt pratade. De flesta hade inte träffat varandra över 17 år, så de hade en del att ta igen. Efter släktträffen åkte jag på fest med Julia i Storvreta. Där var det mycket trevligt folk och bra musik. Mot natten åkte vi in till stan för att gå på en annan fest i Luthagen. Tyvärr varade inte festen där speciellt länge så vi gick vidare till en efterfest i svartbäcken som avslutning på kvällen. Idag kommer min faster och mina kusiner och hälsar på. De kommer ha med sig deras stora resväskor som vi ska få låna till Grekland. Hoppas alla får en bra dag!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback