Onsdag

Dem senaste dagarna har jag känt att jag håller på att bli sjuk. Jag har känt mig hängig och jag har haft ont i halsen så jag blev inte förvånad när jag var sjuk imorse när jag vaknade. Det är så typiskt mig att bli sjuk när jag kommit igång med träningen ordentligt. Nu ska jag göra mitt bästa för att bli frisk igen så jag kan komma tillbaka på banan igen och vi får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon. Nu tänkte jag laga frukost och lägga mig framför tvn. Som tur är har pappa spelat in flera filmer på tvn som jag kan titta på under dagen. Perfekt! Ha det så bra ♥



Hoppas på en mysig resa till Grekland tillsammans med mamma i vår igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack desamma! allt bra med dej? :)

2011-04-06 @ 16:04:45
URL: http://maalix.blogg.se/
Postat av: Sandra.

Ni är fina ni. :)

2011-04-09 @ 22:12:33

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback