Slut på ledigheten

Idag är det sista dagen på lovet. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag behövde det här påsklovet. Jag har haft tid för att träffa vänner, familj och vädret har varit underbart! Jag är fortfarande trött på skolan men ledigheten har givit mig nya krafter så jag förmodligen kan ge gärnet de sista månaderna som är kvar innan sommarlovet. Innan jag började andra året i gymnasiet satt jag upp mål som jag bestämt mig för att uppnå. Det här lovet har verkligen givit mig en spark i baken så nu ska jag kämpa sista biten så jag slipper bli besviken.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är söt du. :)

Kom på att jag sett röda eller blåa muggar på någon bild här i din blogg. minns inte exakt färg eller när men vart köper man dom? :)

2011-04-25 @ 16:27:35

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback