Torsdag

Efter mitt arbetspass igår hade vi månadens möte så jag kom inte hem förrän vid elva igårkväll. 
Jag hade sån himla huvudvärk så det kändes skönt att komma hem. Som tur var kunde jag somna direkt och jag hade sovmorgon idag till halv ett. I morse åkte jag in till skolan för att ha en lektion i rehabilitering och habilitering. Efter skolan åkte jag och Josefin in till stan. Vi gick till Coffeehouse by George för att fika och sedan plugga inför matteprovet imorgon. Efter två timmar gav vi upp och bestämde oss för att titta runt i affärer istället. Måste även nämna att jag idag fick reda på att hela vår familj blivit bjudna till min kusins bröllop efter sommaren. Om jag ska vara ärlig avslöjade Johanna redan i julas att hon och hennes pojkvän hade planer på att gifta sig men det var ändå en rolig nyhet. Det ska bli så roligt och jag är så glad för deras skull. Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback