Söndag

Då var ännu en arbetshelg avklarad på Sodexo. Jag måste säga att det känns bättre för varje gång jag är där eftersom det alltid är jobbigt att vara ny på jobbet. Imorgon har jag min sista dag på praktiken innan jullovet och senare på kvällen åker jag tillbaka till Uppsala igen. På lovet ser jag fram emot att spendera tid med vännerna, flera födelsedagsfirande och självklart julhelgen tillsammans med släkten. Bloggen har varit jätte tråkig den senaste tiden eftersom jag varken haft tid eller någon kamera. Men jag lovar att den blir roligare så fort jag kommit hem!


Kommentarer
Postat av: Bea

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

2011-12-19 @ 11:57:35
URL: http://svettlukt.se

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback