God morgon!

Eftersom jag sovit dåligt dem senaste nätterna kändes det jätte bra att kunna sova ut ordentligt i morse. Igår jobbade jag största delen av dagen. Som tur var kom mamma och min faster med mina kusiner och hälsade på och hjälpte mig med att stänga så jag kunde komma i god tid till Malinas studentmottagning. Tyvärr glömde jag kameran i bilen så jag har inte några bilder att bjuda på. Måste bara tillägga att man blev så himla taggad av att se alla galna studenter igår som stod och skrek och dansade på flaken. Bara ett år kvar för mig nu som tur är! Nu ska jag ta en dusch och fixa mig för att sedan träffa Julia på stan för lite shopping. Hoppas alla får en jätte bra dag!



Snodde en bild från Facebook på Malinas söta plakat.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback