God natt alla läsare ♥

Eftersom pappa var iväg på fotbollskväll med hans vänner ikväll fick jag och mamma lite egen tid tillsammans. Innan vi åkte till stan för att titta på Baksmällan 2 lagade vi tacos som vi kunde sitta ute och äta eftersom det var så himla varmt och skönt ute. Bion var precis lika bra som vi förväntat oss att den skulle vara. Ettan är såklart svårslagen men den här var inte långt ifrån måste jag säga. Gud vad vi har skrattat! Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar hela morgondagen. Jag har ett arbetspass mellan 09.30-19.00 så jag behöver sova ordentligt ikväll.



Världens bästa tjej ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Cutiee <33 inte alls lika roligt att parta när du inte är med My love :(!

2011-06-04 @ 09:48:20

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback