Snart sommarlov!

Igår var det den sista "riktiga" skoldagen på väldigt länge. Nu är jag ledig fram till Onsdag nästa vecka då det är dags för alla att lämna in datorerna innan sommarlovet. Torsdagen som är sista dagen innan skolavslutningen ska hela våran klass åka till Stockholm för att gå på Grönalund hela dagen tillsammans. Det ska bli roligt att göra något tillsammans innan sommarlovet börjar. Jag vill önska alla som tar studenten idag ett stort grattis, speciellt till mina kära vänner. Trots det tråkiga vädret tror jag att dem är lika glada ändå. Jag önskar att jag kunnat vara med och firat dem allihop. Jag är glad över att jag i alla fall hinner till Malinas studentbjudning ikväll efter jobbet.






Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har i stort sätt redan sommarlov;) Ingen mer skola iaf, skööönt=)

2011-06-02 @ 09:02:05
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback