God kväll alla läsare!

Trots att jag gick ut på en långpromenad tidigare idag kom jag precis hem ifrån en skön joggingtur. Nu kommer jag förmodligen kunna somna gott ikväll till skillnad ifrån de tidigare nätterna då jag legat vaken flera timmar för att jag inte kunnat somna. Jag vet inte riktigt vad det kan bero på men jag hoppas att det kommer gå bättre ikväll när jag gjort av med mycket energi under dagen. Nu förtjänar jag en lång dusch innan jag bäddar ner mig framför tvn. Imorgon är det jobb som står på schemat men innan jag börjar tänkte jag gå på stan för att titta efter en födelsedagspressent till mamma som fyller år nästa vecka. Jag tänkte försöka att inte vara ute i sista sekund för en gång skull. Ha det så bra allihop!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Vad skönt med joggningstur! Vill med jogga men är ju sjuk:(

2011-06-21 @ 20:32:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback