Midsommar 2011

När jag och tjejerna kommit fram till Öregrund igår åt vi lunch tillsammans innan vi tog färjan över till Gräsö för att träffa dem andra tjejerna. Där fixade vi oss inför kvällen samt åt middag och förfestade innan vi åkte tillbaka till Öregrund igen. Där träffade vi många vänner och sedan gick vi till en hemmafest där vi träffade väldigt trevligt folk från både Uppsala och Öregrund. På natten åkte vi tillbaka till Gräsö igen för att sova hos Michaela. Jag hade en jätte trevlig dag. Tack alla för en lyckad midsommarafton! Jag glömde nästan helt bort att jag hade kameran med mig på kvällen så tyvärr blev det inte så många bilder då men här kommer i alla fall flera bilder ifrån dagen. 






































Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback