Grattis världens bästa mamma!

I Söndags åkte hela familjen hem till farmor och farfar för att träffa släkten och fira min kusin och mamma som fyllt år. Vi åt en god middag och hade som vanligt en jätte trevlig kväll tillsammans. Efter firandet bestämde jag mig för att sova kvar några nätter hemma hos farmor och farfar för att umgås med dem och kusinerna där. Jag har haft två jätte härliga dagar i Märsta med mycket sol och bad tillsammans med mina tre små kusiner Matilda, Linnea och Felix som jag inte träffar speciellt ofta. Idag åkte jag tillbaka till Uppsala igen för att fira mamma på hennes födelsedag. Vi åt middag hela familjen på Restaurang Åkanten och sedan åkte vi hem så hon kunde öppna alla presenter. Hon blev jätte glad över alla presenterna. Sedan avslutade vi kvällen med att äta jordgubbar och glass till filmen The Tourist.

nn


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback