God morgon!

Igår blev det en jätte trevlig kväll hemma hos Amanda. Innan festen var vi ett gäng tjejer som åt en god middag tillsammans och firade Amanda med presenter eftersom hon nyligen fyllt år med. Det var så himla roligt när Sara gav henne en talande dildo i födelsedagspresent som sa "Can't you get yourself a real man?!" när hon öppnade kartongen. Måste även tillägga att hon under kvällen döpte den till Ulf. Efter middagen förfestade vi innan alla dök upp. Det blev tillslut en lyckad kväll med trevligt sällskap och så mycket dans så det värker i benen idag. Tyvärr blev alla bilderna från festen suddiga men jag bjuder på några bilder som togs innan på middagen. Ha det bra! 










Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; aaha, kan man lätt säga. Vore inte fel att ha så många skor liksom ;) ha en bra dag!

2011-03-19 @ 10:02:44
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Vad ska du hitta på idag?

2011-03-19 @ 10:39:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback