Grattis Lisa 18 år!

Ikväll har jag varit på middag och förfest hemma hos Lisa i Björklinge. Alla tjejerna var sammlade för att fira henne som nyligen fyllt arton år. Det var jätte roligt att träffa alla tjejerna igen! Vi åt en god middag, förfestade och dansade innan det var dags för att ta bussen till stan. Jag vill tacka alla för en jätte trevlig kväll och jag hoppas verkligen att Lisa och dem andra tjejerna får en trevlig kväll på krogen! God kväll alla läsare ♥

















Några utav bilderna som togs ikväll. Jag har en känsla av att Julia kommer döda mig..


Kommentarer
Postat av: julia

JA...

och bilderna över ser oxå förjävliga ut uschhh hur ful kan man vara,..

2011-03-12 @ 16:36:49
Postat av: pauli♥

ser ut som ni hade en trevlig kväll :)

2011-03-12 @ 19:26:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback