Dagens shopping

Här kommer en bild på klockan som jag köpte ifrån Ur och Penn samt en väska från Vera Wang som jag blev smått förälskad i idag. Jag vet inte hur länge jag och Carro stod vid väskavdelningen och beundrade den. Jag tror hon är lika tokig i väskor som jag är! Jag tog en bild på den så jag kan drömma om den inatt. Vi får se hur länge jag kan motstå den. Jag fick precis ett mail ifrån min idrottslärare där han berättade att vi ska dansa breaking och house imorgon på idrotten. Det ska bli spännande att se hur det går. Kan gissa att det kommer bli många goda skratt.




Kommentarer
Postat av: Carro

Köööp väskan föfan! Het dådå. Och tack för idag hjärtat :) <3

2011-05-12 @ 22:00:42
Postat av: Sandra

Å från åhlens?

Enligt min mening förtjänar du väskan så som du jobbar. Fast sukta lite efter den så kommer du älska den ännu mer. Se det som en belöning efter skolavslutningen. Belöningar när man gjort ett bra jobb bidrar till goda regelbunda resultat. Jag funderar på att unna mig en Mulberry om jag klarar termin 1.. Eller bara en fin väska som kostar lite extra ;).



Kram sötnos

2011-05-15 @ 10:08:13

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback