Fredagen

Eftersom jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha för uppdatering imorgon tänkte jag skriva om morgondagen redan idag. Imorgon ska jag börja dagen med att spela paintball i Kådo tillsammans med alla som läser idrott och hälsa programmet. Den här gången känns det inte lika nervöst eftersom vi ska dela upp tjejer och killarna för sig. Då slipper jag bli sönder skjuten av killarna som jag blev förra gången.. Efter paint bollen hoppas jag på att inte vara full med färg för då ska jag gå en runda på stan för att leta efter ett par nya skor innan jag åker hem för att göra mig klar inför Josefins födelsedagsfirande. Vi ska först vara ett gäng tjejer som ska grilla hemma hos henne innan festen.



En bättre bild på klänningen som jag köpte ifrån Weekday idag.


Kommentarer
Postat av: Lina S

haha, bra du slipper bli sönderskjuten av dem iaf!

Snygg klänning! Hoppas fredagen blir kanon, det låter som det :)

2011-05-27 @ 09:36:21
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Carro

Den där ser sjuukt fin ut! =)

2011-05-27 @ 18:02:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback