God morgon!

Jag förstår inte varför man aldrig kan sova när man väl får det. Men nu har jag i alla fall klivit upp hur sängen efter att vaknat till antal gånger under natten och inte kunnat somna om. Redan igårkväll kände jag att jag håller på att bli sjuk. Så natten har varit en riktigt mardröm. Som tur är jag ledig idag så jag kan krya på mig inför helgen. För jag tänker absolut inte missa Josefins födelsedagsfirande på grund av att jag blivit sjuk. Det strålande vädret ute får mig på mycket bättre humör. Ville bara titta in för att säga god morgon och önska er alla läsare en jätte bra dag!



Bild på den nya fottoramen jag fick med systemkamera förra veckan. Den går att köpa på Siba för 499 kronor om jag inte minns fel. Att kunna se alla bilder man tagit i ett långt bildspel är mycket roligare än en helt vanlig ram.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback