Lördag

Igår var det jätte roligt att dansa på idrotten! Jag hamnade med ett gäng tjejer som fick prova på att dansa House med en skön kille. Efter han gått igenom grund stegen gjorde vi en kort koreografi som vi sedan dansade upp för dem andra klasserna. Det som gjorde dansen så rolig var till största del pågrund av den sköna musiken. Killen spelade så hög musik så alla högtalarna sprängdes i salen. Efter jag slutat åkte jag hem till Amanda tillsammans med Julia där vi spenderade kvällen. Vi lagade en god middag och umgicks hela kvällen. Tyvärr var jag tvungen att åka hem igårkväll eftersom jag ska jobba idag. Tråkigt nog missar jag släktträffen och en födelsedagsmiddag ikväll på grund av det. Det känns inte speciellt roligt men det finns ingenting jag kan göra åt det. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback