Måndag

Efter skolan gick jag direkt till Friskis och svettis i Ekeby för att träna. Eftersom det var ganska lugnt på gymmet passade jag på att stå på spring bandet en hel timme innan jag körde styrketräning. Som vanligt koncentrerade jag mig mest på magen och rumpan men armarna fick sig också en omgång. Nu har jag kommit hem och har precis ringt och gratulerat min gammelmormor som fyller 92 år idag. Jag blir alltid lika glad när jag pratar med henne! När jag hör hur lycklig hon blir när man ringer kan man nästan inte hålla tårarna tillbaka. Min högsta önskan är att vara precis lika pigg som hon är trots hennes ålder när jag blir så gammal. Hon är helt otrolig! I helgen ska vi åka till skinnskatteberg så då får jag äntligen träffa henne och alla andra släktingar igen. Då får jag chansen att gratulera henne ordentligt. Nu ska jag äta middag och ta en dusch. Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE - foto & vardag

jättefin blogg!

2011-05-02 @ 19:50:05
URL: http://nivetvarjagfinns.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback