Torsdagen

I morse vaknade jag två timmar innan klockan ringde men det gjorde inte så mycket eftersom det var så himla fint väder ute. Då hann jag sola några timmar innan det var dags för mig att åka till skolan. I skolan hade jag min sista lektion i rehabilitering och habilitering. Det känns så skönt att vi avslutat de flesta kurserna nu. Det får en verkligen att förstå att det snart är sommarlov! Efter skolan åkte jag till stan för att träffa mamma. Vi gick till banken för att fixa ett bankkort till mig och sedan tog vi en runda på stan innan vi köpte en cupido sallad och åkte hemåt. Killen som hjälpte oss på banken började nästan skratta när han såg att jag snart är arton år och inte ägt ett bankkort tidigare. Han frågade mig och mamma om det var dags för oss att klippa av navelsträngen nu. Orsaken till att jag inte haft ett bankkort tidigare är för att jag inte känns något behov utav det men nu kände jag att det verkligen var dags. Idag var det första gången på länge som jag köpte något på Weekday. Jag hittade två linnen och en långklänning som jag funderar på att ha på Josefins födelsedagsfirande imorgon. Hoppas alla haft en bra dag! 







1. 120:-
2. 300:-
3. 200:-


Kommentarer
Postat av: julia

hahahhaha de ärr faktist lite komsikt!

2011-05-26 @ 20:29:20

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback