Morsdag 29 Maj!

Jag såg precis att mors dag kommer kommer firas den 29e Maj i år. Jag är verkligen glad över att morsdag finns för det är ett utmärkt tillfälle att visa sin mamma hur mycket man verkligen uppskattar henne och skämma bort henne lite extra. Min mamma är en sån som alltid säger "Men gumman, det ända jag behöver är en kram" men det tänker jag inte gå med på i år heller. Här kommer några bra tips på vad man kan köpa till sin kära mor i morsdagspresent.

1. Blommor - Vem blir inte glad utav att få en fin blombukett? Om er mamma även tycker om trädgårdsarbete som min mamma gör kan man passa på att köpa en blomma som de kan plantera utomhus som lever mycket längre. 



2. Massage eller andra behandlingar- Vem tycker inte att det är skönt med massage? Jag brukar ofta skämma bort min mamma med långa massager samtidigt som vi tittar på tv tillsammans. Men på morsdag tänkte jag skämma bort henne lite extra med att boka en massage åt henne. Det är perfekt att man kan köpa ett presentkort och sedan får hon välja vilken behandling hon vill ha. Det blir en skön stund för er mamma att koppla av.



3. Manikyr - Tycker er mamma om att hålla naglarna snygga? Varför inte köpa ett presentkort på manikyr eller pedikyr? Det är något som de flesta inte unnar sig hela tiden så det skulle de flesta mammor uppsakatta.



Hoppas att mina tre tips har varit till någon hjälp. Vad ni än gör, glöm nu inte fira er mamma på morsdag!


Kommentarer
Postat av: emelie

igår var jag bara hemma och tog de lugnt =)



det är toppen med mig, själv? :)

2011-05-11 @ 15:57:38
URL: http://plimplom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback