Nikon D3100VR

Idag har jag legat i solstolen ute i det fina vädret samtidigt som jag pluggat språkhistoria tills provet på Tisdag. Först kändes det helt okej men efter att vi fått en powerpoint på över 40 sidor och ett dokument med 60 instuderingsfrågor kändes det inte lika roligt längre. Nu har jag bestämt mig för att jag har pluggat tillräckligt för idag och ska istället åka på innebandyträning snart för att komma på andra tankar. Straffet blir självklart att jag får plugga mycket imorgon också men de är det värt. Förresten bestämde jag mig idag för att jag ska köpa en systemkamera. Eftersom jag inte är speciellt insatt kändes Nikon D3100VR med ett smart tillbehörskit med  
Nikon School utbildning perfekt för mig. Med det kan jag snabbt lära mig hur jag tar de allra bästa bilderna.



Siba 4995:-


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback